18 Kasım 2015 Çarşamba

Örgü Çerçevesi

Yeni bir hobi aleti buldum.Belki hobi marketlerinde de satılıyordur.Ben tesadüfen tciboda gördüm.Uzun süren örgüler yapmaktan sıkıldığım ,çerçeveyle daha kolay ve çabuk yapabileceğim için hemen aldım.İnternette nasıl yapılacagını araştırdım.İlk olarak boyunluk yaptım ,ama pek güzel olmadı.Sonra 2 tane bere yaptım ve güzel oldu.Akşam başlayıp geceye kadar bereyi bitirebiliyorsunuz. Uzun olan aparatla şal,örtü,kare,dikdörtgen parçalar ; yuvarlak olanla bere,atkı gibi örgüler yapabiliyorsunuz.İpleri dolayıp  alttaki ipi üstekinden sırayla atlatarak örülüyor. Merak edenler loom knitting,örgü çerçevesi yazıp aratarak videoalarını bulabilirler.Pinterestte de çok güzel örnek çalışmalar bulabilirsiniz.











Pin It Now!

Hiç yorum yok:

Pin it

Popüler Yayınlar