14 Mayıs 2012 Pazartesi

Plaj bluzu diktim:)

Yaza az kaldı :) Hem plajda güneşlenirken beni güneşten koruyacak hem de serin tutacak bir bluz dikmek istedim.Pamuklu tülbent kumaşı aldım ve çift katlayarak bir bluz üzerinden  kalıbını çıkarttım.Kenarlarından gizli dikişle diktim.Boynuna ve alt kenarına oya diktim.Bana anneannemden yadigar kalan çok eski bir oya.Giydikçe onu daha çok hatırlarım diye düşünüyorum..Linkte de daha önce yazın giymek için yaptığım tülbent örtüsünden yaptığım bluz var.
.http://www.ssselenindunyasinda.blogspot.com/2012/02/yaz-gelse-de-giysem.html







Pin It Now!

2 yorum:

gooogoook dedi ki...

Bir kere kumaş seçimi çok isabetli, bildiğiniz pamuklu yapısıyla tam isabet. Benim gibi alerjisi olanlar için benim en çok tercih ettiklerimden, sizin de rahat edeceğiniz kesin. Bu arada oyalarına gerçekten bayıldım, minik çiçekli yapısıyla çok tatlı durmuş, elinize sağlık.

ssselenc dedi ki...

teşekkürler.bence de hoş ve kullanışlı oldu

Pin it

Popüler Yayınlar