5 Nisan 2012 Perşembe

Ekim mevsimi

Baharın hissedilmesiyle beraber balkonumda da hazırlıklar başladı.Önce balkona perde diktim.Sonra saksılara toprak ve torf aldık ve maydonoz,kuzukulağı gibi yeşillikler ektik.Bakalım çıkacak mı?Filizlendiklerinde paylaşacağım.Lale soğanları da ektik.Tohumların ne olduğunu dondurma çubuklarına yazıp saksıya sapladım ki karıştırmayayım.Büyük saksıya da daha önceden sukabağından çıkarttığım tohumları ektim.En çok bu sukabağının nasıl olacağını merak ediyorum.Bu sarmaşık hem çabuk büyüyor hem de mumluk,avize,biblo,su kabı gibi çalışmalar yapmanızı sağlayacak harika kabaklar veriyor.Bir de çok sevdiğim fesleğenlerden aldım.Her bahar alırım.Geçen sene evimiz bahçeliydi be birsürü sebze,yeşillik ekmiştim.Bu sene büyük balkonlu bir eve taşındık.Ben de saksılarla idare ediyorum.

Pin It Now!

Hiç yorum yok:

Pin it

Popüler Yayınlar