7 Ocak 2012 Cumartesi

Çuvalbezinden küçük şeyler

Çuvalbezi kullanarak son yaptıklarımdan birkaç örnek.Umarım bir fikir verir ve beğenirsiniz arkadaslar.

kadehten mumuluk
İlkine kadehin etrafına koni şeklinde yağlıkağıt sararak başladım.Üstüne her şeye yakışan çuvalbezini koyup düğmelerle ve çiçekle süsledim.İçine tealight koydum.Yandığında romantik bir atmosfer veriyor .

panodan fotograflık ve tuvalden pano

.İkincisini de yağlıboya resim için kullanılan tuale çuvalbezini raptiyelerle sabitleyerek yaptım.İster fotograf ister takılarımı asıyorum.Üstteki mantar panoyu da fotograflık yaptım.Nasıl olmuş arkadaslar?


Bu çuvalbezi sehpa örtüsünü de bezin kenarlarındaki yatay ipleri çıkararak yaptım.İstediğim boyuta gelince köşelerden son ipleri düğümledim.Üzerine dantel ve antika tabağımı koyunca çok güzel oldu ve salonumun dekoruna yakıştı.



Tığ işinden file yapmaya çalıştım.Kendir ipi/kırnap kullandım.Biraz küçük oldu ama sonuçta bir şey daha öğrendim.:)



Çuvalbezi nasıl da her şeye yakışıyor.Bir de kırnap ipiyle çalışmayı seviyorum.

Pin It Now!

Hiç yorum yok:

Pin it

Popüler Yayınlar